مرورگر اینترنتی در آِیپد2
نوشته شده توسط : پرهام

این یکی از مهمترین امکانات ایپد2 است و همانطور که انتظار میرفت ایپد2 هم در سرعت و امکانات عالی عمل میکند.
وبگردری بر روی ایپد2 تجربه ای بسیار زیباست.سرعت بیشتر لود صفحات(بیشتر از ایپد1)،پشتیبانی جسجرها (پینچ زوم هم کار میکند.دانلود هم ممکن است و شما میتوانید به راحتی یک عکس را ذخیره کنید و بعدا ان را بر روی ایپد خود مشاهده کنید.


شما در مرورگر سفاری میتوانید چندین صفحه باز کنید و سفاری،فیلد های پسور و یوزرنیم شما را اتوماتیک پر میکند.پاپ اپ ها در یک پنجره ی کوچک نمایش داده میشوند.


ایپد2 از هیچ نوع فلش پشتیبانی نمیکند،اما فکر نمیکنیم کسی چنین انتظار داشته باشد،روش اپل این است،میدونید – فقط HTML5.


انتن وای فای شبیه به نسخه ی قبلی ایپد خوب است و رنج عملکرد ان شبیه به نت بوک ها/مک بوک ایر است.ما هیچ مشکلی با ان نداشتیم.
ما نسخه ی Wi-Fi+3G را ترجیح میدهیم. در نسخه ی 3g علاوه بر اینکه gps واقعی وجود دارد بلکه با استفاده از اینترنت سیمکاتر میتوان از عملکرد Assisted-GPS استفاده کرد.

عملکرد

بیاید صادق باشیم – وبگردی ، گوش دادن به موزیک و یا چک کردن ایمیل ها به شما احساس پردازشگر دو برابر را نمیدهند.و اینجا جاییست که بازی به وسط می اید – شما اینجا میتوانید تفاوت ها را ببینید.
ایپد2 دارای یک پردازشگر دو هسته ای 1 گیگاهرتز و موتور گرافیکی بسیار قویتر از ایپد1 است.بازی های ios پارسال پا به مرحله ی جدیدی گزاشته بودند و حالا بازی ها با گرافیک 3 بعدی شبیه به Infinity Blade ، Dead Space ، Rage ، Real Racing و... را میبینیم.
نکته ی جالبت این است که سرعت لود همه چیز در ایپد2 تقریبا دو برابر ایپد1 است.سرعت لود نرم افزار ها در ایپد2 50% بیشتر است.تفاوت واقعی موقعی مشخص میشود که نرم افزار بوک استور را باز میکنیم.ایپد2 277% زودتر از ایپد1 این نرم افزار را لود میکند و باز کردن یک کتاب معمولی 3 برابر زودتر انجام میگیرد.
در کل بازی ها سریعتر باز میشوند.برای مثال Angry Birds 116% و Epic Citadel با استفاده از موتور Unreal 96% سریعتر اجرا میشوند.
سرعت لود صفحات اینترنتی هم حدود 48% بهبود یافته.
اما وقتی یک نرم افزاری که از قبل باز شده را اجرا میکنید قضیه فرق میکند.سرعت یکی است،شما سریعا و بدون لگ وارد نرم افزار میشوید.
رم کم (256) در ایپد1 بر روی عملکرد مولتی تسکینگ تاثیر منفی گزاشته است.در حقیقت بخاطر محدودیت های نرم افزار های متوقف شده،سر انجام همگی اتوماتیک پاک میشوند و وقتی شما به انها بر میگردید ریستارت شده اند.
سرعت بالا امدن گوشی در ایپد2 هم تقریبا 4 ثانیه بیشتر از ایپد1 است.



EgyUp 4 upload pic and wallpapers

:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: